top of page
  • Writer's pictureNamćorasta

Nije bilo crne mačke. Šteta.

Bio je mrak. Petak 13. Izvanredna odrada Lagvić lige. Po cesti. Po mraku. Po magli. Lampa svijetli tek malo ispred nosa. Magla se kovitla u mutnom svjetlu. Sitne kapljice vode. Noć je mlačna. Vlažna. Curi mi nos. Magla lagano pojačava zvukove. Sova se javila negdje na samom početku. Nezadovoljna. Svjetla auta koja izranjaju iz magle i inkvizicijski udaraju ravno u lice. Šuma je bila tiha, bez vjetra, ušuškana. Samo na jednom dijelu ceste Medvedgrad se vidio jasno, osvijetljen. Čaroban i nestvaran iznad magle da bi dva zavoja kasnije ponovo bio zamućen i još nestvarniji. Samo svjetla mrlja u moru sive. I zvijezde. Premalo zvijezda. Samo kratak pogled prema nebu i opet utonem u asfalt.


Lagvić liga bez glazbe. Prvi put. Tišina koja to nije. Ne volim zvuk svog disanja kad trčim. Podsjeća me na neka druga duboka disanja, od straha, užitka... Dekoncentrira me. I zato često trčim s glazbom. Da zamutim sjećanje. Da zamutim osjećaj. Ali ne po mraku. Ne po šumi. Nikad po šumi. Iako, bila je cesta. Čudan je osjećaj trčati po poznatoj ruti u nepoznato vrijeme. Magla dodatno pojačava osjećaj izgubljenosti. Nestala je iznad Kraljičinog. Nestvaran osjećaj mraka i zvijezda.


Bestjelesni glasovi i lebdeća svjetla planinara na Omladinskoj ispod Plazura. Boli me glava gdje me stisne lampa, ali mora tako. Boli me vrat. Ne boli me ništa. Boli me sve.

Znala sam gdje sam po nagibu ceste i kasnije po težini uspona. Novo iskustvo. Iz mraka čudno izranja osvjetljeni dio na Ženskom sedlu. Smeta.


Toranj je u mraku. Autobusna stanica. Zavoj prema posljednjem, najtežem dijelu. Kaplje mi iz nosa, ali nemam snage obrisati nos. Prvi pogled na sat. 1:05:nešto. Koliko će mi trebati do gore. Tri ili četiri minute? Kocke razrovane. Treba zaobilaziti. Cilj. Četiri minute. Mješavina sreće, mučnine i tuge. Gotovo je. Zar već? Napokon.


Na vrhu nema nikoga. Žalosno i osamljeno stoji velika nedovršena prilazna zgrada žičare. Slabo je osvjetljena pa se gubi nezgrapnost i glomaznost. Zagreb se ne vidi od magle. Pivo u Zlatnom medi.

Petak 13. Na Sljemenu. Na cesti. U šumi. Da razbijem uroke. Operem misli i pročistim glavu. Nije bilo crne mačke. Šteta.




104 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page