top of page
  • Writer's pictureNamćorasta

Došlo je došlo proljeće

I službeno i neslužbeno i kakogod od danas je proljeće. Potjerali smo Moranu, babu Zimu, djeda Ledonju i prizvali Vesnu, čekamo da nam Zeko za Uskrs donese jaja. Ili šunku. Ili pincu. I luk, naravno.

Pripovijest o djedu Ledonji, Franjo Ledić, Zagreb 1953. (Foto: nataša)

Možda sam za ilustraciju proljeća trebala odabrati neku drugu knjigu i neku drugu priču, ali baš mi je nekako dobro sjela ova.

Nemam pojma zašto me ilustracija na koricama ove knjige (autor ilustracije je Srećko Božićević) podsjetila na Ledenu pećinu na Durmitoru. Ok, možda i zbog leda i u priči i u špilji.

Iako kad sam ja bila tamo, na Durmitoru u Ledenoj pećini nije baš bila tako ledena ko na ilustraciji.

Ledena špilja na Durmitoru? (Foto: nataša)

Gotovo sam sto posto sigurna da bi to bila ta spomenuta špilja, i sigurna sam da imam i boljih fotki, ali naravno kad sam trebala, nisam ju mogla naći.

Ovo sam snimila jučer na Jarunu kad sam se šetala s Fredom.

No, kako god, sa špiljom i bez špilje, želim vam sretan prvi dan proljeća i da vam dani budu sunčani i veseli.

xoxo


P.S.

I da, danas je utorak. Vrijeme za trening.

Pusabok.

19 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page